מרלו 2010 של יין תבור עם הציון הגבוה ביותר

מרלו 2010 של יקב תבור - היין הישראלי עם הדירוג הגבוה ביותר במגזין Wine Enthusiast

מרלו 2010 מסדרת אדמה של יקב תבור זכה בדירוג הגבוה ביותר שניתן ליין ישראלי במגזיןWine Enthusiast . היין קצר שבחים ודורג בציון 93 בנוסף להיותו בחירת העורך (Editor's Choise) של מגזין היין הבינלאומי הנחשב.

היין הופק מענבי מרלו נבחרים אשר גדלו על אדמת בזלת במושב רמות נפתלי בגליל העליון. לממסך הסופי הוספו 5% של פטיט ורדו על מנת להעשיר את היין ולהעמיק את גוון הצבע. יין זה התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ו-6 חודשים נוספים בבקבוק על מנת להעניק לו מורכבות ועידון.

מיק דה סימון, מבקר היינות של אסיה וצפון אפריקה במגזיןWine Enthusiast , העניק ליין 93 נקודות. דה סימון שיבח את היין וציין: "ליין גוון עמוק וניחוחות של פטל, דובדבנים שחורים וקפה המאותתים לטועם כי צפויה לו חוויה מיוחדת. טעמי אניס, קרמל ואוכמניות זורמים אל תוך החיך ויוצרים תרכובת מצוינת."

אורן סלע, מנכ"ל יקב תבור: "הדירוג הגבוה למרלו 2010 מסדרת אדמה מהווה חותם של איכות ומצוינות ליקב כולו. מדובר בדירוג חסר תקדים ליין ישראלי במגזין Wine Enthusiast. תעשיינים וחובבי יין מחו"ל הביעו עניין רב ביין ואנו סבורים שמדובר בהישג אחד מיני רבים שיעמיק את ההכרה באיכות היין הישראלי בחו"ל."

Wine Enthusiast הינו מגזין יינות עולמי נחשב המאגד דירוגים וחוות דעת של טובי המבקרים על יינות מכל רחבי העולם. מבקרי היין הינם מומחים בעלי שם בתעשיית היין העולמית, אשר נשלחים לסקור יינות בחבלי ארץ ומחוזות בכל קצוות תבל. הירחון מציג סקירה של 1,000 יינות בכל גיליון וככזה הוא נחשב למקיף ביותר בעולם היין.

רוצים המלצה? לחצו כאן