הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

הסדרי נגישות חברת יקב תבור (2005 בע"מ)

חברת יקב תבור (2005 בע"מ) נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות על מנת שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מטרת הצהרת הנגישות ליידע את מבקרינו ולקוחותינו על הסדרי הנגישות הקיימים בחברה במטרה לאפשר לכל לקוח/ה שירות שוויוני, נגיש ונוח ככל הניתן.

הסדרי נגישות מבנים מרכז מבקרים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים –ביקב תבור, שדרות קק"ל כפר תבור.

  • קיימות שתי חניות נכים כולל חניית רכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז ועד לקבלת השירות.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • סיורים מודרכים מתבצעים בתיאום מראש בימים א-ה בין השעות בשעה 10:00 ו 12:00 ובימי ו' בשעה 10:00. בהתאם לצרכי הקבוצה המודרכת, הסיור יונגש.
  • ניתן לרכוש את מוצרי החברה דרך השארת הודעה באתר האינטרנט או מענה טלפוני במשלוח עד בית הלקוח בתוספת 42 ₪.

שירות לקוחות נגיש  מרכז מבקרים

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

מענה טלפוני ניתן בטלפון מס': 04-6760444 א-ה בין השעות 09:00-17:00 ובימי ו' בין השעות 09:00-14:00.

  • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 09-17:00 ומי ו' בין השעות
      09:00-14:00.
      דואר אלקטרוני – [email protected]
    • פניה באמצעות "צור קשר" באתר taborwinery.co.il
    • פניה באמצעות הדואר: ת.ד 422, כפר תבור 15241

נגישות אתר האינטרנט

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לעשות שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה ונתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים הכוללים: מבטל הבזקים ומפחית צבע, תצוגה מתאימה למגבלות ראייה, מסייע בקריאה ובמיקוד, יוצר מיקוד ופחות הסחות דעת, קורא מסך וניווט מקלדת. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, או ככל שיש לך שאלה או בקשה בנושא, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בפנייתך בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז/ת הנגישות ביקב תבור

פרסום הצהרת הנגישות

 

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 01/12/202

 

רוצים המלצה? לחצו כאן